Sokaklarda Yalnızım

sokaktaki adam

Neden yalnızım diye düşünüyorum koskoca sokaklarda. Elimde bir sigara sağa sola bakmaktayım.
Acaba diyorum sigara yüzünden mi insanlar yanaşmıyor bana. Sonra görüyorum ki herkesin elinde bir sigara.
Sonra diyorum ki acaba yanlış zamanda mı geldim buraya, sonra bakıyorum ki bir tek ben yanlış gelmiş olamam.
Düşünceler içinde kaybolurken gitmem gereken yol biraz daha kısalıyor.
Her adım attığımda aslında atacağım adımlar kısalıyor.
Bir gün gelecek ve bu yol bitecek.
Bir gün gelecek ve bu adımlar da bitecek.
Ne içtiğim sigaranın tadı kalacak ağzımda ne de zamanın bir önemi...


Kamera: Canon EOS 600D
İso:3200
Diyafram:5.6
Enstantane1/20 sn.

Orjinali İndirmek İçin Tıklayınız

PAYLAŞIRMISIN:

1 yorum :

  1. Muhteşem bir resim yazıda aktarılmak istenen duyguda gayet güzel yalın olmuş emeklere sağlık :)

    YanıtlaSil