Kömür Sobası Ve Çaydanlık

Kömür Sobası Ve Çaydanlık

Dedeme gitmiştim, hala kömür sobası vardı ve hala üstünde çay demleniyordu. 2000 yılı sonrası kömürlü soba mazisi istanbulda pek kalmadı. Malum doğalgaz her eve girer oldu. Ama ben hatırlıyorum küçükken evimizde vardı. Herkes sobanın etrafında tek bir odada otururduk. Gerçi ben küçüktüm oturmazdım ama , herkes yan yanaydı. Yıllar geçti doğalgaz girdi eve . Ben odama çekildim ,kardeşlerim odalarına koca salonda annemlere kaldı. Kimse odasından çıkmaz oldu. O koca demir yığını bizi birlikte tutuyorken , artık tutacak bir şey kalmamış gibi. Çağ değişiyor devir değişiyor , nesiller arası uçurum her gün artıyor. Ne küçükleri yeriyorum bizle konuşmuyorlar diye , nede büyükleri övüyorum zorla muhabbet arıyorlar diye. Herkes kendince alıştığını yaşamak istiyor kısaca.


Kamera: Canon EOS 600D
İso:400
Diyafram:5.6
Enstantane1/60 sn.



Orjinali İndirmek İçin Tıklayınız

PAYLAŞIRMISIN:

0 yorum :

Yorum Gönder