Nasıl Blog Yazılır? Blog Nedir ?

Nasıl Blog Yazılır? Blog Nedir ?


Bu gün ki yazımda sizlere daha farklı bir bakış açısıyla "Nasıl blog yazılır?" ve "Blog nedir ?" sorularına yanıt vereceğim. 
Açıkçası "Ben nasıl yazıyorum" diye anlatacağım özellikle. 
Burada birden fazla yazımı okuduysanız benzer kelime seçimleri ve benzer düşünce tarzını hissedebilirsiniz.
Fakat nedense tüm bunları aynı kişi yazmış hissi uyanmamış olabilir. 
Bunu bende anlamadım ama düşündüğüm kadarıyla bazen yazarken kendimi kaptırıyorum ve bazende yazmış olmak için yazdığımı görüyorum.

Bu bir nevi sevdiğin insana yazdığın şiir ile yazmış olmak için yazdığın şiir arasındaki fark gibi. 
Tabi ki aldığım eleştiriler üzerine, ne zaman yazmış olmak için yazdığımı fark ediyorsam direk sayfayı kapatıyorum. 

O kadar yazdığım kaybolsun da adam gibi bir yazı yazayım diye.
En başından blog yazmaya başlamamın sebebi bir blogdan esinlenmem.
İnternet işleriyle çok fazla uğraşıyorum,durmadan okuyor,uyguluyor ve batıyorum.
Bir gün gene bir şeyler araştırır iken Gökhan Tekin'in Bloğuna denk geldim.
Şöyle söylemem gerekirse , ben internet aleminde her türlü bilgiyi yazıyı ve içeriği kullanan ama hiç bir zaman üretmeyen biriydim. Gökhan Bey'in bloğunda işime yarayan konulara baktıkça, sade ve hoş anlatımını gördükçe ve bu sayede takip imkanı kazandığım diğer blog ve blog yazarları sayesinde blog yazmaya karar verdim. 

Tabi ki çokça okumam gerekiyordu , özellikle yazısını beğendiğim bir kaç bloğu fazlasıyla okudum . 
Daha sonra yapmak istediğim şeyi belirledim ve başladım. 
Kolay mı derseniz , aslında yazmak ve yayınlamak bunlar kolay gerçekten .
İşin en zor ve tek zor kısmı , bloğunuza bir tema belirlemek ve gerekiyorsa bu temayı özelleştirmek.
Ben bu blogda 5 tema eskittim ve araştırmam gereken tüm bilgileri Gökhan Bey'in Blogger sayfasından aldım.

Hatta işin içinden çıkamadım bir durumda kendisi çok nazik bir şekilde bana yardım etti. 
Bu yüzden eğer bir şeyler üretmek istiyorsanız ve bu zor kısmı kolaylıkla aşmak istiyorsanız Google arama çubuğuna "Gökhan Tekin" yazmanız yeterli. 
Blog nedir sorusuna gelicek olursak. 
Bu soruya Gökhan Bey en güzel cevabı vermiştir zaten :)


PAYLAŞIRMISIN:

0 yorum :

Yorum Gönder