Çay Ve Sigara

Çay Ve Sigara


Çay ve Sigara, Sigara içenler için ayrılmaz bir ikili ama içmeyenler için keyif işidir çay. Hem ucuz,hem yöresel hem de bizdendir çay. Hele ki bakır demlikte çayın tadı bir başka oluyor. O gün sahil kenarında bakır çaydanlıktan çay içmenin ve insanın sevdiğiyle oturmanın keyfi bir başkaydı dostlarım.He sigarada çok iyi bir şey değil bu arada,bırakabilen bıraksın bırakamayan yardım alsın zira çayın tadı sevilenle güzel sigarayla şekerle değil.

Kamera: Canon EOS 600D
İso:200
Diyafram:5.6
Enstantane1/80 sn.




Orjinali İndirmek İçin Tıklayınız

PAYLAŞIRMISIN:

4 yorum :

  1. Sarayburnunda bir demlik çay içmiştim en son oğlumla. .saatler sürdü ancak yine de az geldi..orda ki ortam,istanbul,deniz,insan sesleri,herşey vardı bir de mevsimlerden yazdı. .Çay her zaman güzeldir ama İstanbul'da başka güzel sanki..

    Güzel bloğunuzu takibe aldım merakla takipte olacağım sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok değerli yorumunuz için çok çok teşekkür ederim, elimden geldiğince uğraşacağım. Hem çekip hem de yazmak güzel oluyor. Yorumunuzun anlamı benim için çok büyük . Sevgilerle kalın.

      Sil
    2. Fotoğraf ile yazıyı birleştirerek yazmak çok başkadır heyecanı çok farklı insan kendini hem içsel hem görsel anlamda ifade ediyor sanki..kolay gelsin.

      Sil
    3. Gerçekten tarif ettiğiniz gibi. Ben daha yolun başındayım sizi ve diğer değerli insanları yeni keşfettim. Sizin yazılarınızı okuduğumda daha çok başta olduğumun farkına varıyorum. Yorumda kendinizi ifade ediş şekliniz bile çok güzel. Teşekkür ederim. Sağ olun.

      Sil