Anneler Günü Ve Anne Nedir ?

Anneler Günü -Anne Nedir ?

Herkesin bildiği gibi bu gün anneler günü.Ama resim olarak bir çocuk resmi koymak istedim.Şu resme baktığınız zaman size ne hissettiriyor. Bana saflık,masumiyet ve çocuksuluğu hissettiriyor.
Neden bu kelimeler hep yan yana kullanılıyor ?
Neden çocuklar böyle de insanlar değil?
Siz bunları düşüne durun ben asıl konuya geleyim.
Anneler, anne demek benim için eskiden çok üzerinde durup düşündüğüm bir şey değildi.
Çünkü o vardı ,hep vardı ve hep olacak gibiydi.
Artık yaş büyüdükçe düşünmeye başladım bazı şeyleri.
Mesela bir anne demek , bir çocuk demek aynı zamanda.
Bir anne demek , bir binanın temeli de demek .
Düşünsenize bu çocuğun ilerde çok iyi bir insan olması için temeli atacak kişi anne iken aynı zamanda vahşi,cinayet işleyebilecek bir kişiliğin temelini atacak da annedir.
Yani annelerin omuzundaki yük o kadar fazla ki .Bu sadece çocuğu doğurmak büyütmek ve ev işi yapmaktan ibaret değil. Annelerin sorumluluğu bu kadar büyük işte.
 Eğer iyi bir insansanız ki öyle olmasak bile bunun için çabalamamız da güzel bir şey , bunu annenize borçlusunuz. Ve bu dünyada bir insanın ayağının altı öpülecek ise bu hadise bile konu olan annenizin ayağıdır, başkasının değil.
Bu gün çok güzel bir yazı okudum ve burada giriş cümlesini paylaşmak istiyorum.

Büyüklerden söz edilir de büyükleri büyük edenden neden söz edilmez..bir ağacın kökü ve toprağı değil midir önemli olan.

Sözü ile Başlayan 

Değmesin Yağlı Boya bloğu çok güzel bir yazı hazırlayarak

Fatih Mehmet Sultan'ın Annesi Hatice Alime Hüma Hatun'u anlatmıştır.

Bu yazıyı da okumanızı tavsiye ederim.

Sözün özü Anne=Her şey demek diyorum bunu demek istiyorum çünkü öyleler.
Buradan tüm Annelerin,Annenizin,Anne olanların Ve özellikle Annemin Anneler gününü en içten dileklerim ile  kutluyorum.




Kamera: Canon EOS 600D
İso:100
Diyafram:5.6
Enstantane1/160 sn.

Orjinali İndirmek İçin Tıklayınız

PAYLAŞIRMISIN:

2 yorum :

  1. Annelerin kıymeti şüphesiz ki tartışılmaz tartılmaz..Allahı bile annelere verdiği değer Cennetten daha üstün. .Cennet annelerin ayakları altındadır demesi ne kadar büyük bir şereftir biz anneler için. .asıl mesele de bu şerefe sahip çıkmak. .resim çok anlamlı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Haklı olmaktan da üst bir mertebe varsa bu sözleriniz ile o mertebedesiniz :)

      Sil